Velkommen

Transportskade

Dette skal du gøre som kunde

Modtager du en pakke, hvor der er udvendige, synlige skader på, er det vigtigt, at du nægter modtagelsen af den. Pakken bliver sendt tilbage til os og herefter kan vi oprette sagen med transportøren.

Hvis du opdager en skade på produktet, og pakken er intakt, skal dette anmeldes skriftligt til os indenfor 24 timer, fra du modtager din pakke. Med nedenstående skema kan du melde din transportskadede ordre - udfyld venligst alle felter og husk at tage billeder af skaden. Du kan uploade et billede via formularen, resten bedes du sende til info@rigtigkaffe.dk.

Tag billeder af udvendig og indvendig emballage, skaden på produktet mm. så det kan dokumenteres overfor transportøren.

Når du har udfyldt skemaet herunder får vi en mail med sagen, og der sendes selvfølgelig også en kopi til dig. Du vil blive kontaktet hurtigst muligt angående det videre forløb.

OBS: Det er vigtigt, at du ikke tager det skadede produkt i brug før du har hørt fra os.

Personlig infomation

Infomation om din ordre

Rigtig Kaffe Youtube kanal
Kaffeskolen