Levering i Danmark 

Når du gennemfører din bestilling her på webshoppen, skal du vælge en leveringsform. Vi tilbyder levering med GLS til pakkeboks, hjemmeadresse eller erhvervsadresse. Fragtprisen ligger mellem 59-99 DKK afhængigt af den ønskede leveringsform.

Ved køb over 1000 DKK leveres ordren fragtfrit til GLS pakkeshop eller erhvervsadresse.

Vi tilbyder også gratis afhentning i vores showroom.

Bemærk: Enkelte espressomaskiner kræver specialhåndtering og er derfor ikke omfattet af fri fragt. Dette vil fremgå af bestillingsforløbet, og fragten vil automatisk blive lagt til ved bestilling.

Alle varer hos www.rigtigkaffe.dk er normalt lagervarer og leveres indenfor 1-2 hverdage. Ved eventuelt udsolgte varer, vil du selvfølgelig blive kontaktet med det samme. Vi sender dig et trackingnummer via e-mail, når ordren afsendes fra vores lager. Dette kan du bruge til at følge din pakke.

Når din pakke er ankommet til den valgte pakkeshop, har du 7 dage til at afhente den. Hvis ikke pakken bliver afhentet indenfor 7 dage, sendes pakken retur til os. Bemærk at der kan forekomme ændringer i forbindelse med julehandlen. 

Har du valgt levering til din hjemadresse, og du ikke er hjemme, når buddet kommer forbi, vil du modtage en e-mail eller sms med beskeden om, at du kan afhente din pakke i din lokale pakkeshop. Har GLS ikke registeret dit telefonnummer, ligger de en seddel i postkassen.

I tilfælde af at den valgte pakkeshop er fyldt op, vil GLS levere pakken til en anden pakkeshop i nærheden. Du vil få besked om dette direkte fra GLS. Rigtig Kaffe kan ikke gøres ansvarlig for levering af pakke i anden pakkeshop end den ønskede. GLS har hjemmel til at levere til anden pakkeshop, hvis der er pladsmangel i den valgte pakkeshop. 

Har du ikke modtaget din pakke, er du velkommen til at kontakte GLS på tlf. 76 33 11 11 eller på kundeservice@gls-denmark.com eller se mere på GLS website her.

Gør dig selv en tjeneste: Tjek pakken ved modtagelsen!

Det er vigtigt, at du kontrollerer om der er synlige skader på pakken. Hvis dette er tilfældet, opfordrer vi dig til at påpege dette eller helt afvise pakken ved modtagelsen/afhentning i pakkeshoppen.

Se mere her i forhold til, hvordan du skal forholde dig.

Find også Transportskadeskema her. 

Du bedes også hurtigst muligt kontrollere pakkens indhold, når du kommer hjem. Hvis der er skader eller mangler, skal du kontakte os med det samme (indenfor 24 timer) på info@rigtigkaffe.dk.

Hvis din pakke er skadet, er det vigtigt at du ikke tager produktet i brug, før du har hørt fra os.

Skulle du mod forventning modtage en vare uden en manual på et skandinavisk sprog, så er det vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt. Herefter vil vi sende den til dig. Hører vi ikke andet, går vi ud fra, du har modtaget manualen på skandinavisk sprog.