Serviceværkstedet holder lukket i uge 29, 30 og 31. Man kan derfor ikke indlevere maskiner i denne periode.

Læs mere her

Transportskade

Dette skal du gøre som kunde

Modtager du en pakke med synlige udvendige skader skal du gøre følgende:

Først og fremmest opfordrer vi dig til afvise pakken ved modtagelsen/afhentning i pakkeshoppen. Pakken sendes da tilbage til os, og vi opretter en sag med transportøren og sender straks en ny ordre til dig, således du ikke bliver ulejliget med en defekt vare.

Modtager du en pakke, som er intakt, men hvor der er skader på varen skal du gøre følgende:

Du skal anmelde dette skriftligt til os indenfor 24 timer fra du modtager din pakke. Anmeldelsen sendes via dette transportskadeskema, hvor du også skal vedhæfte billeder af pakken:

  • Foto af pakken udvendig
  • Foto af pakken indvendig
  • Foto af skade(r) 

Når du har udfyldt skemaet får vi en mail med sagen, og der sendes selvfølgelig også en kopi til dig. Du vil blive kontaktet hurtigst muligt angående det videre forløb.

Skulle du mod forventning modtage en vare uden en manual på et skandinavisk sprog, så er det vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt. Herefter vil vi sende den til dig. Hører vi ikke andet, går vi ud fra, du har modtaget manualen på skandinavisk sprog. 

Det er vigtigt, at du ikke tager det skadede produkt i brug før, at du har hørt fra os.

Personlig infomation

Infomation om din ordre