Serviceskema
Service på produkter købt hos Rigtig Kaffe
Hos Rigtig Kaffe gør vi vores bedste for at hjælpe dig. Hvis du har tekniske problemer med et produkt eller hvis dit produkt trænger til service, bedes du udfylde serviceskema nedenfor. Dit produkt skal naturligvis være købt på vores webshop eller i vores showroom.
Når serviceskemaet er udfyldt og sendt, modtager vi dine informationer, og du vil blive kontaktet af os i forhold til det videre forløb. Du får en kopi af skemaet på din mail. For at nedsætte behandlingstiden bedes du udskrive serviceskemaet og vedlægge dette i pakken sammen med maskinen ved afsendelse.
Serviceprocedure for de enkelte brands
Siemens
For service på produkter fra Siemens, kontakt venligst Siemens Kundeservice her.
Ring på tlf:
Tlf. 44 89 89 85
Siemens' service indbefatter "Pick up service", hvilket betyder, at din maskine bliver afhentet på din adresse, pakket forsvarligt ned og transporteret sikkert til service, såfremt maskinen er inden for garantiperioden.
Jura
Vi har 2 års serviceaftale i samarbejde med Jura Danmark. Jura sender en pakkelabel til dig de 2 første år efter købet, hvorefter du kan sende din maskine til service på autoriseret Jura serviceværksted. Jura sender maskinen retur til dig efter endt service.
Efter 2 år skal du selv indsende maskinen til service. Maskinen skal pakkes forsvarligt ned i den originale emballage, så den ikke bliver beskadiget under transporten.
Bemærk: For erhverv gælder serviceaftalen 6 måneder.
Miele
Har du en Miele maskine, som skal til service, skal du bestille et servicebesøg her eller give dem et kald på tlf. 43 27 13 10.
Hjælp til selvhjælp.
Service på eget autoriseret serviceværksted
Vi servicerer selv nedenstående mærker på vores autoriserede serviceværksted:
Gaggia, Nivona, Rancilio, Dualit, Ascaso, Nuova Simonelli, Izzo, Macap & Eureka
Når vi har modtaget dit serviceskema, og det er indenfor de første 6 måneder efter køb, sender vi en fragtlabel til dig, som du skal printe ud og sætte på din emballerede vare, som du sender til os. Maskinen skal pakkes forsvarligt, og helst i den originale emballage, så den ikke bliver beskadiget under transporten.
Efter endt service sendes varen retur til dig, hvis den har original emballage. Har den ikke original emballage, skal den enten afhentes i vores showroom i Tilst eller der skal købes en emballage af os, som koster 300 kr.
Erhvervsmaskiner uden emballage koster 800 kr. at emballere og sende til service, da disse kræver palletransport.
Service 6 måneder efter køb
Skal du have dit produkt til service efter de første 6 måneder, skal du selv sørge for at indsende eller aflevere produktet til vores serviceværksted i Tilst.
Er varen udover de 2 års garanti, skal du betale kr. 899,95 i undersøgelsesgebyr inden vi tager maskinen til tjek. Når produktet kommer til service, udarbejder vi et tilbud på reparationen og sender det til godkendelse hos dig, før vi påbegynder reparationen.
Undersøgelsesgebyret dækker serviceteknikerens arbejde ved fejlsøgning på produktet. Dette refunderes derfor ikke ved betaling af servicepakke.
Delonghi
Når vi har modtaget dit serviceskema kontakter vi Centralservice i Osby og anmelder din servicesag. Vi har 2 års serviceaftale i samarbejde med DeLonghi, hvor de kan sende dig en pakkelabel indenfor de 2 første år efter købet, hvorefter du kan sende pakken til service via posthuset til et autoriseret serviceværksted i Sverige. DeLonghi sender pakken retur til dig efter endt service.
Efter 2 år skal du selv indsende din maskine til service. Maskinen pakkes forsvarligt og helst i den originale emballage, så den ikke bliver beskadiget under transporten.
Er du i tvivl om du skal sende din maskine til service?
Kontakt os på tlf. 70 777 303 eller info@rigtigkaffe.dk, hvis du har spørgsmål til din espressomaskine. Vi oplever ofte, at en enkelt telefonsamtale kan løse et simpelt problem, således du undgår evt. reparation af din maskine.