Serviceskema

Service på produkter købt hos Rigtig Kaffe

Er der opstået fejl på din espressomaskine?

Så fortvivl ikke. Hos Rigtig Kaffe vil vi gøre alt for at hjælpe dig. Hvis du har tekniske problemer med et produkt, som er købt ved os, bedes du udfylde dette serviceskema.

Når serviceskemaet er udfyldt og sendt, modtager vi dine informationer, og du vil blive kontaktet af os i forhold til det videre forløb. Du får en kopi af skemaet på din mail. For at nedsætte behandlingstiden bedes du udskrive serviceskemaet og vedlægge dette i pakken ved afsendelse.

Personlig infomation

Information om produkt og køb


Betingelser

NB. Ved returnering af defekte varer som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er en reparation ikke dækket af garanti/reklamationsretten.

Hvis fejl ikke kan konstateres eller ikke er dækket under garanti (fx ved kalkskader eller fejlbrug) og kunden ikke ønsker at gøre brug af tilbud på reparation, vil der blive opkrævet et undersøgelsesgebyr på 499 kr. + returfragt på 99 kr. inden varen tilbagesendes til dig.

Hvis et produkt indsendes til service, og det viser sig, at der ikke er nogen fejl på produktet, men at det derimod drejer sig om manglende rengøring, koster det 299 kr. for den udførte rengøring samt returfragt på 99 kr. inden varen kan tilbagesendes til dig.

Hvis maskinen indsendes unden original emballage, koster det 300 kr. at emballere varen, således den kan sendes retur på en forsvarlig måde efter service. Alternativt kan den afhentes i butikken i Skanderborg.
Jeg har læst og accepteret ovenstående betingelser.

Serviceprocedure for de enkelte brands

Siemens/Bosch

For service på produkter fra Siemens/Bosch, kontakt venligst Siemens Kundeservice her.

Bestil servicebesøg: 
Hele døgnet - alle ugens dage tlf. 44 89 89 85

Åbningstider i Siemens kundeservice:
Mandag-torsdag: kl. 8.00 - 16.30 og fredag: kl. 9.00 - 15.00

Siemens "Pick Up service"
Siemens' service indbefatter "Pick up service", hvilket betyder, at din maskine bliver afhentet på din adresse, pakket forsvarligt ned og transporteret sikkert til service.

Jura

Vi har 2 års serviceaftale i samarbejde med Jura Danmark. De sender en pakkelabel til dig de 2 første år efter købet, hvorefter du kan sende pakken til service på autoriseret serviceværksted hos Jura. Jura sender pakken retur til dig efter endt service. Efter 2 år skal du selv indsende maskinen til service. Maskinen pakkes forsvarligt, og helst i den originale emballage, så den ikke kommer til skade under transport.

Bemærk: For erhverv gælder serviceaftalen 6 måneder.

Miele

For service på produkter fra Miele, så se mere her Hjælp til selvhjælp. Du kan også bestille et servicebesøg her.

Bestil servicebesøg:
Mandag til torsdag: kl. 8.00 - 16.00 og fredag: kl. 8.00 - 15.30 på tlf. 43 27 13 10

Miele har mere end 70 teknikere fordelt over hele landet, så de er altid tæt på. Ofte kan et servicebesøg ske indenfor ganske få dage. Serviceteknikerne har specialværktøj, analyseudstyr og reservedele med i bilen, så din espressomaskine hurtigt bliver klar til brug.

Gaggia, Nivona, Rancilio, Dualit, Ascasa, Nuova Simonelli, Izzo, Macap & Eureka

Ovenstående mærker serviceres på eget autoriseret serviceværksted i Skanderborg.

Når vi har modtaget dit serviceskema, og det er indenfor de første 6 måneder, sender vi en fragtlabel til dig, som du skal printe ud og sætte på din emballerede vare, som du sender til os. Maskinen pakkes forsvarligt, og helst i den originale emballage, så den ikke kommer til skade under transport. Efter endt service, sendes varen tilbage til dig. 

Efter de 6 måneder skal du selv indsende til service, og vi sender maskinen retur efter endt service.

Er din maskine for tung for dig, så du ikke har mulighed for selv at sende den, så sender vi gerne en fragtmand efter den. Du skal blot kunne være hjemme mellem kl. 8-17 den pågældende dag.

Delonghi

Når vi har modtaget dit serviceskema kontakter vi Centralservice i Osby og anmelder din servicesag.

Vi har 2 års serviceaftale i samarbejde med DeLonghi, hvor de kan sende dig en pakkelabel indenfor de 2 første år efter købet, hvorefter du kan sende pakken til service via posthuset til et autoriseret serviceværksted i Sverige. DeLonghi sender pakken retur til dig efter endt service.

Efter 2 år skal du selv indsende din maskine til service. Maskinen pakkes forsvarligt og helst i den originale emballage, så den ikke kommer til skade under transport.

Service 6 måneder efter køb

Du skal selv sørge for at indsende eller aflevere maskinen til vores værksted. Er varen udenfor garanti, skal du betale 499 kr. i undersøgelsesgebyr inden vi tager den ind. Når produktet kommer på serviceværksted, udarbejder vi et tilbud på reparationen og sender det til dig til godkendelse, inden vi påbegynder reparationen.

Er du i tvivl om du skal sende din maskine til service?

Kontakt os på tlf. 70 777 303 eller info@rigtigkaffe.dk, hvis du skulle have spørgsmål til din maskine. Vi oplever ofte, at en enkelt telefonsamtale kan løse et simpelt problem med en maskine, således du undgår evt. reparation af din maskine.