Tilfreds eller pengene tilbage!
Prøv din Siemens espressomaskine i 100 dage - er du ikke tilfreds, får du pengene igen!

Siemens vil leve op til dine forventninger. Derfor tilbyder de et unikt kundetilfredshedstilbud, som giver dig tid til at prøve espressomaskinen. Du får hele 100 dages returret på alle fritstående espressomaskiner, så hvis maskinen ikke lever op til dine forventninger, får du pengene tilbage.

Sådan fungerer det

Registrer dig på My Siemens

Så snart du har modtaget din Siemens espressomaskine, går du ind på Siemens hjemmeside og logger dig ind på My Siemens.

Bemærk: Dette skal gøres indenfor to uger efter købet.  

 

Afprøv din Siemens espressomaskine

Du har nu op til 100 dage til at prøve din espressomaskine. Vi anbefaler altid, at se demonstrationsvideoer og læse manualen til din maskine, så du får mest mulig ud af den. Prøv alle de forskellige funktioner og kaffedrikke, som maskinen tilbyder, så du får afprøve alle features og får den indstillet til dine behov.

Er du ikke tilfreds

Synes du ikke, at espressomaskinen lever op til dine forventninger, og du ikke har haft den i mere end 100 dage, så har du mulighed for at returnere den til Siemens. Bemærk: Maskinen skal returneres indenfor de 100 dage. Returomkostningerne på kr. 100 pr. maskine modregnes i købsprisen ved tilbagebetaling.

Vilkår for Siemens 100 dages kundetilfredshed

Siemens 100 dages kundetilfredshed (”Kundetilfredshedsaftale”) gælder alle Siemens fritstående espressomaskiner*. For at Kundetilfredshedsaftalen skal gælde, skal du først have registreret dig og dit produkt på My Siemens senest to uger efter købsdatoen eller leveringsdatoen (hvis produktet leveres ved en senere lejlighed). For at kunne udnytte Kundetilfredshedsaftalen, skal du have returneret produktet senest 100 dage efter købs-/leveringsdatoen. Kundetilfredshedsaftalen er ikke gældende for Færøerne og Grønland. Læs alle vilkår her.

Produktet skal være købt og endeligt betalt i en online- eller fysisk butik i Danmark. Kundetilfredshedsaftalen gælder kun forbrugere og ikke næringsdrivende. Kundetilfredshedsaftalen omfatter ikke produkter, som er blevet beskadiget som følge af håndteringsfejl (ikke oprindelig teknisk fejl). Kundetilfredshedsaftalen omfatter ikke tilbehør. Du skal gemme din kassebon/faktura og original emballage, hvis du vil returnere dit produkt (samt leveringskvittering, hvis produktet er leveret senere end købsdatoen).

Ved registreringen opretter du først din My Siemens konto, derefter logger du ind og registrerer dit produkt. For at returnere produktet, skal du udfylde en returformular og uploade din kvittering for levering, din kvittering/din faktura på din medlemsside i My Siemens. Derefter vil du få retur- og emballageinstruktioner tilsendt pr. e-mail. Pak produktet godt ind, så det ikke beskadiges ved transport. produktet skal være uden mangler og rent. Du vil blive kontaktet af BSH’s transportør, som vil afhente produktet.

Du skal betale kr. 100 pr. produkt i administrationsomkostninger ved returnering. Når det returnerede produkt er kommet Siemens i hænde, udbetales din købspris med fradrag af administrationsomkostningerne til din oplyste bankkonto inden for 4–8 uger.

Vær opmærksom på, at hvis du vil returnere et ubrugt produkt, gælder i første omgang butikkens vilkår for bytte og fortrydelseskøb. Returretten begrænser ikke den normale fabriksgaranti og påvirker ikke din reklamationsret eller andre rettigheder efter den gældende lovgivning.

Du kan til hver en tid afregistrere din konto og dine produkter på My Siemens, men for at kunne udnytte kundetilfredshedsaftalen, skal du være registreret som medlem. Har du behov for hjælp med dette, eller har du spørgsmål til aftalen, kan du kontakte os på tlf. 4489 8525, så hjælper vi dig.

Registér dig her

Det tager kun få minutter at registere dig på My Siemens

Find dem her

Vi har et stort udvalg af Siemens espressomaskiner