Levering i udlandet

Vi leverer gerne dine varer til udlandet. Føres varen ud af landet til et ikke EU land, kan momsen søges retur. Dette gøres ved at indsende toldstempel faktura for købet. Ved tilbagebetaling af momsen, vil der blive pålagt et gebyr på 400 kr. for den administrative håndtering. Alt levering til udlandet kan ske efter forudgående aftale. 

Levering til Grønland foregår således:

Pakke til Grønland leveret med fragtfirma

Bestil din ordre med levering "Click and Collect Tilst". Skriv en mail til os, at pakken skal sendes til grønland, og vi sender dig pakkens mål og vægt. Du booker selv fragten hos et fragtfirma såsom Post Nord eller GLS, og sørger for de kommer ud på vores adresse og henter pakken. Når du har booket fragten, skal du sende fragtbrevet til os, som vi afleverer til fragtfirmaet, når de afhenter pakken.

Pakke til Grønland leveret med Royal Arctic

Vi leverer fragtfrit over 899,95 kr. til Royal Arctic Line eller anden speditør, der ønskes. Du booker selv fragten derfra, så hvis du vil bestille varer hos os til levering i Grønland, så sender du en mail til os efter du har bestilt dine varer. Vi finder vægt og mål på din pakke, som du skal bruge til booking hos Royal Arctic Line. Husk at sende dit bookingnummer til info@rigtigkaffe.dk, så vi kan sætte det på din pakke.

Du kan finde info på Royal Arctic Line her.

Levering til Norge foregår således:

Når du har lagt dine varer i “Kurv” på webshoppen, skriver du “Fragt” i søgefeltet. Så vil den norske fragt komme frem, og du kan lægge den i kurven. Det koster 600 kr. inkl. udarbejdelse af udførelsesdokumenter.

Levering til Sverige 

Dette kan ske via bestilling på www.rigtigkaffe.se. Du er også velkommen til at bestille på vores danske side www.rigtigkaffe.dk. Enkelte brands kan kun bestilles på www.rigtigkaffe.dk, men vi sender naturligvis til dig uanset, hvor i Scandinavien du bor.

Ønskes levering til øvrigt udland, så send os en e-mail, og vi vil se, hvordan vi kan hjælpe dig. 

Gør dig selv en tjeneste: Tjek pakken ved modtagelsen!

Det er vigtigt, at du kontrollerer om der er synlige skader på pakken. Hvis dette er tilfældet, opfordrer vi dig til at påpege dette eller helt afvise pakken ved modtagelsen/afhentning i pakkeshoppen. Se mere her i forhold til, hvordan du skal forholde dig.

Find også Transportskadeskema her.

Du bedes også hurtigst muligt kontrollere pakkens indhold, når du kommer hjem. Hvis der er skader eller mangler, skal du kontakte os med det samme (indenfor 24 timer) på info@rigtigkaffe.dk.

Hvis din pakke er skadet, er det vigtigt at du ikke tager produktet i brug, før du har hørt fra os.

Skulle du mod forventning modtage en vare uden en manual på et skandinavisk sprog, så er det vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt. Herefter vil vi sende den til dig. Hører vi ikke andet, går vi ud fra, du har modtaget manualen på skandinavisk sprog.